Polityka zwrotów

Ostatnia aktualizacja: 10 Lipiec 2019

1) W szczególnych sytuacjach, zwroty środków mogą być rozpatrywane przez kierownika Biura Obsługi Klienta.

2) JEŻELI PRODUKTY SĄ ZNISZCZONE LUB USZKODZONE

2.1) Ze względu na nietrwały charakter wielu produktów dostępnych w naszym sklepie, zaleca się aby wszelkie uwagi zgłaszać w ciągu 1 dnia roboczego od daty otrzymania produktu.

2.2) Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Jeśli otrzymane kwiaty są uszkodzone lub nieświeże, należy przesłać ich zdjęcie w ciągu 24 godzin od doręczenia.

2.3) Wszystkie produkty, które otrzymamy jako uszkodzone lub wadliwe będą sprawdzone przez rzeczoznawcę. Jeżeli okaże się, że przysłany produkt nie nosi znamion uszkodzenia, możemy obciążyć jego nadawcę kosztami, które ponieśliśmy w celu oceny stanu towaru.

3) JEŻELI WYSŁANY PRODUKT JEST BŁĘDNY

3.1) Jeżeli otrzymasz od nas produkt, którego nie zamawiałeś, skontaktuj się z nami, zaproponujemy Ci zwrot pieniędzy lub inną dogodną formę rekompensaty.

4) ZWROTY I REKLAMACJE

4.1) W przypadku zwrotu produktu opisanych w pkt. 2 lub 3 lub w celu złożenia reklamacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, poprzez e-mail lub pocztą na adres 7NINJAS sp. z o.o., ul. Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8, 35-083 Rzeszów. Niezależnie od wybranego sposobu komunikacji , ważne jest podanie numeru reklamowanego zamówienia. Wszystkie zwroty i reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie, w porozumieniu z klientem.

4.2) W przypadku, gdy odsyłasz do nas produkt, zalecamy wybór bezpiecznej przesyłki kurierskiej wraz z pokwitowaniem dowodu nadania paczki. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.

4.3) Brak podania numeru zamówienia, może opóźnić proces korespondencji.